Automatiserad uppläggning av kund och leverantörer
Automatiskt integration vid uppläggning av nya eller befintliga Kunder & Leverantörer
Transformants Unit4 ERP-integration ger dig som användare möjligheten att enkelt skapa en automatisk process för upplägg av leverantörer och kunder i ditt ekonomisystem. Det innebär högre datakvalitet, minskad risk för manuella fel och tryggare affärsrelationer. Spara tid och effektivisera arbetet genom att automatisera processer som annars vanligtvis sköts manuellt.
BOKA MÖTE





Priser
Vi tycker det ska vara enkelt och tydligt att komma igång med automatisering, nedan ser ni våra priser
Vill du att vi kontaktar dig ?
Fördelar med Transformants
Kund- och Leverantörsimport
”Många som vi pratar med letar efter områden där automatiska processer kan effektivisera tidigare manuella uppgifter. Vår tjänst ger användare ett automatiserat dataflöde och automatiska kontroller vid upplägg av en ny leverantör i Unit4 ERP, vilket besparar dem mycket tid, säkerställer att informationen är korrekt och att de identifierar risker i tid. ”
– Mikael Ullström, Client ExecutiveHELT AUTOMATISERAT
Vid upplägg av kund eller leverantör får ni automatiskt all väsentlig data när du anger bolagets organisationsnummer. Komplett företagsdata, information om moms och f-skatt men du får även en indikation om bolaget finns registrerat som ett aktivt bluffbolag.
SÄKERHET
Rätt och uppdaterad företagsinformation samt proaktiva kontroller och varningar när du lägger till en kund eller leverantör.
TIDSBESPARING
Spara värdefull tid genom att automatisera och ta bort manuella processer alternativt oönskade processer. Minskad risk för fel, misstag och riskleverantörer.
TRANSFORMANT + INYETT
Transformants koppling till Inyetts plattform, teknik och kunskap inom intern kontroll och riskhantering, ger ett mervärde till användare av Unit4 ERP som är unikt. Slipp externa verktyg och få en bekräftelse direkt i systemet du arbetar i.
Kontakta oss
Fyll i formuläret nedan så kontaktar vi er för mer information